"Ollaanko me sairaalassa?!?" Pamela kysyy. "Emme tavallisella sairaalalla" , Tom kertoo.
"Ai, miksi?" Pamela kysyy."Äsh, sinä olet ihan utelias. Sinä synnytät lapsia vasta NYT!" Tom kertoo. "Lapsia.. Se on tyttö, sen nimi on....." Pamela ajattelee.." Jos minä annan sitä Pamiksi, Chris marssii sisään ja ottaa lapsen....ja vie lapsen helvettiin!" "Lapsi on tyttö!" Tom sanoo "Pam sopii hyvin lapselle nimi!" "Ei! Chris ottaa lapsen ja lapsi juotuu helvettiin, jos me annamme lapselle Pam-nimisen!" Pamela selittää

"Eii! Sinähän olet kuollut! Ja kukas tuo söpö tyttö on?" Pamela huuttaa
"Äiti?!? Sä et muistanu mua! Meen iskän kanssa helvettiin!" Lapsi itkee. "Hyvä, Pam!" Se-kirottu-Chris sanoo. "Chris, ole kiltti ja jättää minua rauhaan, ja MYÖS Evan!" Pamela huuttaa.
"Ei! Mä oon Pam, rakastan helvettiä ja isää, mä vihaan sinua ja jumalaa.." ,Lapsi selittää..
"Hulluko sinä olet?!? Helvetissä sinä kärsit koko ajan ja valitat:" Äiti, sä oot oikeassa, mä haluun tulla sun luokse!" Mutta isäsi estää, että sinä pääset taivaalle!" Pamela kertoo.
"Iskää, onko totta, et helvetissä on tylsää?" Lapsi hämmystyy.. "Ei! Siellä on 100% hauskaa, jos sinä tulet valtakunnalle!" Chris valehtelee. " Lapsen nimi on Eva, minä päätän!" Pamela päättää."EII!" Lapsi huuttaa.

Pamela herää, hän kärsii kivuista ja supituksesta. "TOOMM! Tule tänne! Lapsivesi on tullut" , Pamela huuttaa. "Joo! LÄÄKÄRI! Minun vaimoni sai äsken lapsiveden, ja nyt se kärsii kivuista ja supiksesta!" Tom pyysi lääkärin paikalle. "Pamela, sinä et pääse synnytysosastolle, sinä synnytät täällä" , lääkäri kertoo Pamelalle. "Okei! Asia on ok." Pamela tuijoittaa lääkäriä, koska se näyttää... Evalta unessa. "Tom, tuota lääkäriä minä olen nähnyt unessa, siis painajaisella. Se on meidän-" Pamela kesketytti asian, koska Tom alkaa saarnamisen. "Äh, lopeta sama jutun saarnamisen! No lääkäri näyttää Evalta" , Pamela kertoo Tomille. "Ai kuka on Eva? Meidän lapsemme? Ihana nimi!" Tom sanoo. "Kyllä, Eva on meidän lapsemme. Kyllä, se on ihana nimi!" Pamela on tosi tyytyäinen. "HELVETTI VIE!" Huuttaa lääkäri "PAMELA, SÄ RAKASTAT CHRISTA, EI TOMIA!" "Eva siellä on" Pamela huomaa. Mutta samaan aikaan Eva katosi ja muuttuu vauvaksi." Hei Eva!" Pamela sanoo lapselle. Mutta....

Enpäs kerro, mitä mutta on =D