"Ollaanko me sairaalassa?!?" Pamela kysyy. "Emme tavallisella sairaalalla" , Tom kertoo.
"Ai, miksi?" Pamela kysyy."Äsh, sinä olet ihan utelias. Sinä synnytät lapsia vasta NYT!" Tom kertoo. "Lapsia.. Se on tyttö, sen nimi on....." Pamela ajattelee.." Jos minä annan sitä Pamiksi, Chris marssii sisään ja ottaa lapsen....ja vie lapsen helvettiin!" "Lapsi on tyttö!" Tom sanoo "Pam sopii hyvin lapselle nimi!" "Ei! Chris ottaa lapsen ja lapsi juotuu helvettiin, jos me annamme lapselle Pam-nimisen!" Pamela selittää
"Eii! Sinähän olet kuollut! Ja kukas tuo söpö tyttö on?" Pamela huuttaa
"Äiti?!? Sä et muistanu mua! Meen iskän kanssa helvettiin!" Lapsi itkee. "Hyvä, Pam!" Se-kirottu-Chris sanoo. "Chris, ole kiltti ja jättää minua rauhaan, ja MYÖS Evan!" Pamela huuttaa.
"Ei! Mä oon Pam, rakastan helvettiä ja isää, mä vihaan sinua ja jumalaa.." ,Lapsi selittää..
"Hulluko sinä olet?!? Helvetissä sinä kärsit koko ajan ja valitat:" Äiti, sä oot oikeassa, mä haluun tulla sun luokse!" Mutta isäsi estää, että sinä pääset taivaalle!" Pamela kertoo.
"Iskää, onko totta, et helvetissä on tylsää?" Lapsi hämmystyy.. "Ei! Siellä on 100% hauskaa, jos sinä tulet valtakunnalle!" Chris valehtelee. " Lapsen nimi on Eva, minä päätän!" Pamela päättää."EII!" Lapsi huuttaa.
Pamela herää, hän kärsii kivuista ja supituksesta. "TOOMM! Tule tänne! Lapsivesi on tullut" , Pamela huuttaa. "Joo! LÄÄKÄRI! Minun vaimoni sai äsken lapsiveden, ja nyt se kärsii kivuista ja supiksesta!" Tom pyysi lääkärin paikalle. "Pamela, sinä et pääse synnytysosastolle, sinä synnytät täällä" , lääkäri kertoo Pamelalle. "Okei! Asia on ok." Pamela tuijoittaa lääkäriä, koska se näyttää... Evalta unessa. "Tom, tuota lääkäriä minä olen nähnyt unessa, siis painajaisella. Se on meidän-" Pamela kesketytti asian, koska Tom alkaa saarnamisen. "Äh, lopeta sama jutun saarnamisen! No lääkäri näyttää Evalta" , Pamela kertoo Tomille. "Ai kuka on Eva? Meidän lapsemme? Ihana nimi!" Tom sanoo. "Kyllä, Eva on meidän lapsemme. Kyllä, se on ihana nimi!" Pamela on tosi tyytyäinen. "HELVETTI VIE!" Huuttaa lääkäri "PAMELA, SÄ RAKASTAT CHRISTA, EI TOMIA!" "Eva siellä on" Pamela huomaa. Mutta samaan aikaan Eva katosi ja muuttuu vauvaksi." Hei Eva!" Pamela sanoo lapselle. Mutta....
Enpäs kerro, mitä mutta on =D
maanantai, 1. joulukuu 2008
Mitä?!?
maanantai, 24. joulukuu 2007
Osa 1.
"Ihanaa!" Pamela hihkuu " Me saadaan lapsia, yksi kuukauden myöhemmin!!" "Heii! Oletko sinä unohtanut, mitä lääkäri sanonut meille?" Chris vastustaa "Että me emme saa lapsia, koska sinä sait keskenmenoa." "Eii! Tämä on vaan paha painajainen, joka minä olen nähnyt ainakin miljoonia kertaa..Ja nyt sinä Chris, häivy elämästäni!" Pamela suuttui " Tiesin, että sinä rakastat minua, mutta minä vihaan sinua."
Tom katselee ihmessä Pamelaa. Tom päätti herättää Pamelaa. "Tom?!? Minä näin taas sitä painajaista! Miksi se painajainen vainoaa minua vielä?!?" Pamela valittaa. "Minähän sanoin, että meidän täytyy mennä lääkäriin. Mutta sinä et halua mennä sinne" , Tom alkaa saarnata. " Lopeta saarnamaisen!" Pamela kyllästyy. "Missä minun lapseni on?" " Nukkuu kehdossa. Älä sinä huolehdi lapsesta, minä osaan kyllä hoitaa lapsia" , Tom vastaa. Pamela juoksee nopeasti lapsen luokse. "Huh! Sinä olet elossa, uneni on pelkkä uni" , Pamela iloitsee. "Pam" lapsi sanoo. "Ooh! Lapseni osaa sanoa.. TOM!!! Tule tänne, kiitos" ,Pamela huuttaa Tomille.. "Mitä hätää?" Tom säikähtää kun Pamela huusi. "Lapseni osaa sanoa!" Pamela kertoo Tomille. " Tjaa.. Onko tuo totta? Lapsesi ei ole enää kehdossa" ,Tom sanoo. "UNENI ON TOTTA! Chris varasti lapseni.." Pamela itkee.. "Joo ja Chris on tuo, kehdon vieressä.. Se haluaa kertoa sinulle joten" ,Tom huomaa. "CHRIS! HÄIVYÄ ELÄMÄSTÄNI ja anna minulle lapseni."
Ja nyt Pamela herää oikeasti.. "Miksi minä näen kaksia unta? Ei niitä ole unta, vaan painajaista" Pamela ärsyttää.. "Taisin mennä lääkäriin, niin Tom on sanonut." Hän katsoo kätensä, molemmat. "Mitähän? Missä on minun sormus? Minähän olen naimisissa Tomin kanssa" Pamela ei tajua. Ja katsoo masuaan. "Minähän olen raskaana!" Pamela ei tajua. Sitten Pamela katselee huoneen ympäristöä. Ympäristö on tuntematon Pamelalle. Yöpöydän päällä on Pamelan sormus. "Huh.. Mutta kenen asunto täällä on?" Pamela katselee vielä ympäristöä.
"Aah, sinä heräät viimein!" Tom huuttaa. "Hups! Etkö huomaa, että me olemme oudolla paikalla?" "Huomasin, kerro mistä kyse on" ,Pamela vaatii.
Ta-daa! Ensimmäinen osa on päättynyt.